بایگانی آبان ۱۳۹۹ :: Mr Python | مستر پایتون

نوشتن cracker پرسرعت در پایتون با قابلیت پردازش موازی (MultiProcessing)

  • ۱۵۹۰

نوشتن  cracker پرسرعت در پایتون با قابلیت پردازش موازی (MultiProcessing)

درود به همه !

 

سلام دارم خدمت تمام دوستان عزیز . امروز با یک پست بسیار کاربردی و مفهومی در خدمت شما هستیم . در این پست در سطح نسبتا خوبی با مبحث multiprocessing یا پردازش های موازی آشنا خواهیم شد . پس از یادگیری مبحث پردازش های موازی میتوانیم cracker هایی بنویسیم که سرعت بسیار زیادی نسبت به cracker های ساده دارند . برای مثال در پست های قبلی ما روش ساخت cracker فایل های rar رو یادگرفتیم . ابزاری که در پست های قبلی نوشتیم ، به طور همزمان نمیتوانست بیش از یک پسوورد را تست کند . ولی ما با استفاده از پردازش های موازی کاری میکنیم تا اسکریپت بتواند برای مثال 16 پسوورد را همزمان تست کند و این باعث افزایش سرعت cracker ما خواهد شد .

پروژه ی ارسالی - اسکریپت چالش اعداد انتخابی !!

  • ۳۵۹
فرستنده : مهدی توازهی
نام پروژه : اسکریپت چالش اعداد انتخابی 
راه ارتباطی با فرستنده (Telegram) : Mahdi_Tavazohi@
دسته بندی : python
توضیحات : شما عددی را بین ۱ تا ۱۰۷ در ذهن خود در نظر میگیرید و پس از اجرا ، اسکریپت با پرسیدن 7 سوال در رابطه با محدوده ی عدد شما ، با تکنیکی خاص عدد شما را به درستی حدس میزند !!! 

 

میدونی File Signature چیه ؟ آموزش ساخت ابزار تشخیص نوع یک فایل با پایتون

  • ۷۹۵

میدونی File Signature چیه ؟ آموزش ساخت ابزار تشخیص نوع یک فایل با پایتون

درود به همه !

 

امروز با یه آموزش باحال دیگه در خدمت شما هستیم . من همیشه وقتی از یه منبع ناشناس یه فایلی رو دانلود میکنم (به خصوص فایل اجرایی) همیشه قبل از اجرا با ابزار هایی مثل Virus Total اسکن میکنم فایل رو تا حداقل یکم مطمئن بشم این فایل ویروس نیست . اما امروز میخوایم ابزاری بنویسیم که از طریق محتوای فایل (نه فرمت فایل) به درستی نوع فایل رو تشخیص بده و درنتیجه بفهمه هر فایل پس از باز شدن چه واکنشی میتونه داشته باشه . با ما همراه باشید ...

آموزش ساخت ابزار تست کننده ی صحت آدرس جیمیل با پایتون

  • ۹۲۰

آموزش ساخت ابزار تست کننده ی صحت آدرس جیمیل با پایتون

درود به همه !

 

امروز یه پست آموزشی فوق العاده باحال داریم . قراره اسکریپتی بنویسیم که یه لیست آدرس جیمیل از ما میگیره و به ما میگه کدومش معتبره و کدومش معتبر نیست . با ما همراه باشید .