-
سه شنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۲۲ ق.ظ
-
۳۸۹۳
آموزش ساخت چیت و ترینر برای بازی ها در پایتون (دستکاری منطق و کد های اسمبلی بازی)
درود به همه !
با اولین پست سال جدید در خدمت شما هستیم :)) . امروز یه پست گیم هکینگ خیلی باحال خواهیم داشت . اگه یادتون باشه قبلا ما درمورد گیم هکینگ یا مهندسی معکوس بازی ها با پایتون یک سری ویدیو آماده کرده بودیم و چند روش رو یاد گرفته ایم . در ویدیو امروز روشی کاملا جدید نسبت به ویدیو های قبلی یاد میگیریم و این روش به این صورت هستش که از طریق دستکاری کد های اسمبلی بازی ، منطق بازی رو تغییر میدیم . همچنین این روش کاملا دائمی هستش و ترینری که امروز میسازیم در همه ی حالت ها و روی همه ی سیستم ها برای بازی کار خواهد داد (حتی اگه بازی رو ببندیم و دوباره اجرا کنیم) .آموزش امروز را روی بازی معروف مکس پین انجام خواهیم داد . این پست رو از دست ندین .
خب برای درک بهتر این ویدیو لازم هستش که ویدیو قبلی ما در مورد ساخت چیت یا ترینر با پایتون رو دیده باشید . لینک ویدیو ساخت چیت و ترینر برای بازی های آفلاین در پایتون :
آموزش ساخت چیت یا ترینر برای بازی های آفلاین در پایتون
سورس کد ترینر نوشته شده در ویدیو :
import psutil import win32api , win32process from win32con import PROCESS_ALL_ACCESS from ReadWriteMemory import ReadWriteMemory name = "MaxPayne.exe"
# Game PID for proc in psutil.process_iter(): if proc.name() == name: pid = proc.pid
######################### # MaxPayne.exe Base Address process = win32api.OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, False, pid) base_address = win32process.EnumProcessModules(process)[0]
address = base_address + 0x357F50
########################## rwm = ReadWriteMemory() process = rwm.get_process_by_name(name) process.open()
process.write(address , 0x90909090) process.write(address+2 , 0x90909090)
print("Tabrik . anjam shod") input()
سوالی بود مطرح کنید .
یا حق !
Telegram Channel : @mrpythonblog