دوره مفاهیم پایه گیم هکینگ - قسمت پنجم :: Mr Python | مستر پایتون

دوره مفاهیم پایه گیم هکینگ - قسمت پنجم

  • ۳۵۵

دوره مفاهیم پایه گیم هکینگ - قسمت پنجم

درود به همه !

بالاخره از بحث های تئوری گیم هکینگ خارج میشیم و در قسمت پنجم این مجموعه خودمون دست به آچار میشیم تا یه بازی رو چیت کنیم :)) . در این قسمت مثال عملی روش Memory Editing برای هک بازی ها رو با استفاده از ابزار چیت انجین پیاده میکنیم . با ما همراه باشید .

 

 

 

لینک برنامه های مورد نیاز این قسمت :

امیدوارم لذت ببرید . سوالات و نظرات خود را مطرح کنید .

یا حق !

Telegram Channel : @mrpythonblog

  • سلام وقت بخیر

    بنظرتون ممکنه کسی با عکس بتونه یکی رو هک کنه

    یعنی عکسو بفرسته و اون فردم نگاه کنه عکسو و هک شه؟

    پاسخ:
    درود بر شما . 
    اگه منظورتون اینه که یه فایل عکس با فرمت های تصویری مثل JPG یا PNG به شما بده و با باز کردنش هک بشین فعلا روش پابلیک و عمومی برای اینکار وجود نداره . 

  • سلام استاد واقعا عالی بود. فقط یک سوال فنی من این فایل های مورد نیاز دوره رو در سایت پیدا نکردم. اما چیت انجین رو از سایت دیگری دانلود کردم. نصب کردم اما انگار اصلا نصب نشد. ( امیدوارم که متوجه شده باشید ). اگر میشه یه راهنمایی در این باره بکنید بسیار سپاس گذارم.

    پاسخ:
    درود بر شما . به زودی لینک فایل های مورد نیاز دوره منتشر خواهد شد . بابت تاخیر پوزش میخوام :)
  • عالی بود دمت گرم

    فقط اگه بشه درمورد یه سری بازی ها که اطلاعاتشون تغییر نمیکنه و امن هستن هم توضیح بدی خیلی خوب میشه

    پاسخ:
    درود بر شما .
    در یک پست جداگانه به طور مفصل راجع به این موضوع بحث خواهیم کرد :)
  • عالی بود ولی یک مورد هست که باید بگم توی یک سری از بازی ها مثل دارکسایدرز یا اساسینس یک مقدار مثل پول تنها یک آدرس نداره و ممکنه بین 2 تا 4 آدرس داشته باشه و حتی ممکنه با تغییر درست مقدار آدرس توی بازی مقدار عوض نشه برای مثال اگه شما آدرس درست پول بازی رو تغییر بدید وقتی وارد بازی شدید می‌بینید مقدار پول هیچ تغییر نکرده برای تغییر مقدار حتما باید توی بازی یک چیزی بخرید یا بفروشید تا مقدار پول به اون چیزی که تغییر دادید عوض بشه. لطفا در این مورد هم توضیحاتی بدید 

    پاسخ:
    درود بر شما .
    ببینید در یه سری از بازی ها اون عددی که روی گرافیک بازی (GUI) برای برخی مقادیر نمایش داده میشه در همون لحظه هماهنگ با مقدار واقعی نیست . برای مثال : فرض کنید داخل چنین بازی شما مقدار تیر رو از 50 به 300 تغییر میدید . خب واقعا تیر هاتون 300 تا شده ولی گرافیک بازی هنوز اینو متوجه نشده بنابراین باید یک تغییری در مقدار تیرتون به وجود بیارید تا گرافیک بازی رفرش بشه و به مقدار جدید یعنی یه چیزی در حدود 300 تغییر پیدا کنه .
    البته یک سری از بازی ها نیز هستند که مقادیر رو به صورت رمزنگاری شده روی حافظه ذخیره میکنند که دیگه به سادگی قبل نمیشه اون مقادیر رو دستکاری کرد . انشالله در پست های گیم هکینگ آینده در مورد اون بازی ها هم صحبت هایی خواهیم کرد .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی