-
يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۰۵:۱۶ ب.ظ
-
۴۴۱
آموزش Cheat Engine - قسمت آخر
درود به همه !
در قسمت آخر Cheat Engine میایم و برای یک بازی خیلی معروف یعنی بازی Zombies Vs Plants چیت میسازیم و از اون خروجی میگیریم . تا آخر این ویدیو با ما باشید ...
آموزش Cheat Engine - قسمت آخر
درود به همه !
در قسمت آخر Cheat Engine میایم و برای یک بازی خیلی معروف یعنی بازی Zombies Vs Plants چیت میسازیم و از اون خروجی میگیریم . تا آخر این ویدیو با ما باشید ...
آموزش Cheat Engine - قسمت دوازدهم
درود به همه !
تا اینجا تقریبا مباحث آموزشی چیت انجین به اتمام رسیده و در این قسمت و قسمت بعدی برای دو بازی از صفر تا صد ، یک Trainer کاربردی میسازیم . در این قسمت برای بازی The house of the dead یک Trainer کامل میسازیم . با ما باشید ...
آموزش Cheat Engine - قسمت یازدهم
درود به همه !
در این قسمت یاد میگریم چطوری میشه از چیت ها و ترینر هامون خروجی اجرایی (exe) بگیریم و اونا رو در قالب یک trainer واقعی در بیاریم :) با ما همراه باشید ...
آموزش Cheat Engine - قسمت دهم
درود به همه !
اقا نمیدونید این جلسه چقد باحال میشیم . میخوایم بریم سراغ یه تکنیک خیلی باحال به اسم Code Injection که داخل این روش میایم کد های دلخواهمون رو تزریق میکنیم به حافظه بازی و درنتیجه اون کد ها داخل بازی اجرا میشن . بیاین خیلی ساده با چیت انجین و اسمبلی اینکارو انجام بدیم و بازیمونو چیت کنیم :)
آموزش Cheat Engine - قسمت نهم
درود به همه !
میرسیم به قسمت نهم . یکی از مهمترین کارای دوره رو این قسمت شروع میکنیم . در این قسمت کار با Auto Assembler چیت انجین رو شروع میکنیم و حتی شروع میکنیم یه کوچولو کد اسمبلی بزنیم :) نترسید ! کار سختی نیست بیاید انجامش بدیم که خفنه ... :)
ساخت ابزار Ping Sweep پیشرفته با پایتون
در بیشتر مواقع ، اولین کاری که هکر بعد از ورود به یک شبکه انجام میده ، اسکن کردن و پیدا کردن سیستم های فعال (Live) داخل شبکه هستش . ابزار Ping Sweep دقیقا چنین کاری میکنه . امروز ابزاری مینویسیم که میتونه با استفاده از پردازش های موازی (Multi Threading) با سرعت ، IP های فعال (Live) در شبکه رو برامون شناسایی کنه :) همراهمون باشید ...
بدست آوردن آمار لحظه ای کرونا با پایتون
درود به همه !
در این ویدیو کوتاه یاد میگیریم چطوری میشه آمار دقیق و لحظه ای کرونا رو در هرکشوری که دلمون میخواد به راحتی با پایتون بدست بیاریم ... با ما باشید :)
آموزش Cheat Engine - قسمت هشتم
درود به همه !
خب خب خب بالاخره میرسیم به قسمت هشتم . یه قسمت باحال . تو این قسمت مبحث پیدا کردن آدرس های ثابت از بازی رو پیش میریم . اینکه چطوری یه آدرسی از متغییر ها پیدا کنیم که با هر بار باز و بسته شدن بازی ثابت بمونه . تو این قسمت و با مبحث pointer scanning با ما باشید :)