آموزش Cheat Engine - قسمت آخر :: Mr Python | مستر پایتون

آموزش Cheat Engine - قسمت آخر

  • ۳۶۲

آموزش Cheat Engine - قسمت آخر

درود به همه !

در قسمت آخر Cheat Engine میایم و برای یک بازی خیلی معروف یعنی بازی Zombies Vs Plants چیت میسازیم و از اون خروجی میگیریم . تا آخر این ویدیو با ما باشید ...

اگه کارای مارو دنبال میکنید ، یادتون نره عضو تلگراممون بشید و آپاراتمونم دنبال کنید :)

  • سلام

    وقت بخیر

    ممنون بابت زحماتی که میکشید.

    یه سوال:

    تو بازی plant vs zombi نمیشه پول رو چیت زد.

    نمی دونم شما تو چه ورژن دارید بازی میکنید اما تو ورژن که من دارم بازی می کنم بعضی از زامبی ها بعد از مردن سکه میدن.

    هر بار که سکه میدن تعداد سکه ها نمایش داده میشه.

    من این مقدار را داخل چیت انجین که میزنم هیچی نمی آد.

    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

    پاسخ:
    سلام . درود . 

    ورژن بازیتون رو بگید لطفا . 
    اگه بگید از کدوم سایت هم گرفتید که بهتره .
  • سلام ممنون از وبلاگ خوبتون

     

    قبلا پرسیده بودم ازتون چطوری فایل های html رو استخراج کنیم و اطلاعات یک تگ رو بدست بیاریم و....

     

     

    گفته بودید دربارش پست میزارید ممنون میشم زودتر بزارید

    پاسخ:
    سلام . خواهش میکنم و ممنونم :)
    بله درسته . فعلا برای اینکه بدونید چی رو باید یاد بگیرید میگم که کتابخونه هایی مثل beautifulsoup بسیار مناسب این کار هستند .  این کتابخونه علاوه بر سورس html میتونه اطلاعات خیلی مفید تری مثل جستوجو بین تگ ها و ... رو برای شما بدست بیاره .

    این کتابخونه رو آموزش هاشو دنبال کنید این موضوع رو یاد میگیرید . به هر حال ما پستش رو در آینده منتشر میکنیم .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی