ساخت Rubber Ducky با آردوینو (مدل UNO) :: Mr Python | مستر پایتون

ساخت Rubber Ducky با آردوینو (مدل UNO)

  • ۵۲۰

ساخت Rubber Ducky با آردوینو (مدل UNO)

درود به همه !

تو این ویدیو میبینیم چطوری میشه یه rubber ducky با استفاده از یک Arduino UNO R3 ساخت . همینطور که میدونید rubber ducky یه سخت افزاریه که به محض متصل شدن به کامپیوتر باعث میشه تا کد دلخواه ما به طور خودکار روی اون کامپیوتر اجرا بشه . این ویدیو رو از دست ندید :)

لینک ویدیو در آپارات : https://www.aparat.com/v/vnpTA

فایل های مورد نیازدریافت

اگه کارای مارو دنبال میکنید حتما عضو کانال تلگراممون بشید و کانال آپارتمونم دنبال کنید :))

یا حق !

  • سلام سورس کد های اماده اردویینو و اون دو سورس برای اتصال رو قرار ندادین

     

    پاسخ:
    سلام . چرا قسمت فایل های مورد نیاز رو ببینید (زیر قسمت مربوط به ویدیو) 
    یه فایل زیپ هست که تمامی فایلای مورد نیاز داخلشه 
  • سلام من از برد nano استفاده میکنم ولی وقتی میخوام که کتابخونه keyboard رو include کنم خطا میده بهم

    میخوام که وقتی برد رو زدیم به کامپیوتر خودش رو کیبرد معرفی کنه ممنون میشم راهنمایی کنید .

    امکان داره کلا این برد من keyboard رو ساپورت نکنه ؟

    پاسخ:
    سلام . داخل ویدیو هم عرض کردم . این آموزش فقط مختص به UNO هستش . بنده روی نانو تست نکردم بنابراین نظری نمیتونم بدم ولی تا جایی که یادمه برد نانو هم مثل uno کلاس های HID رو ساپورت نمیکرد به صورت پیشفرض ...
  • خیلی هم عالی :)

    پاسخ:
    :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی