آموزش ساخت ایمیل موقت :: Mr Python | مستر پایتون

آموزش ساخت ایمیل موقت

  • ۵۰۱

آموزش ساخت ایمیل موقت

 

درود به همه

 

خیلی وقتا پیش میاد ما برا کار های مختلف مثل ثبت نام در سایت ها ، ثبت نظر در سایت ها  و ... نیاز به ایمیل داریم زیرا سایت از ما ایمیل میخواهد . ولی مشکل اینجاس که گاهی اوقات ما نمیخوایم ایمیل واقعیمون رو وارد کنیم .

 

امروز میخوایم یه راه حل برای اینکار بدیم :‌ساخت ایمیل موقت .

در این روش ما یک ایمیل موقت میسازیم که این ایمیل بیشتر از یک ساعت تاریخ مصرف ندارد یعنی وقتی ایمیل را ساختیم بعد  از یک ساعت ایمیل از بین میرود . با این روش ما میتوانیم ایمیل های موقتی بسازیم و کار خودمونو  راه بندازیم  .

 

 

خب سایت های زیادی برای ساخت ایمیل های موقت هستن ولی یکی از بهتریناش رو معرفی میکنم .

 

ما برای ساخت ایمیل از سایت زیر استفاده میکنیم :

https://www.moakt.com

 

این سایت میتونه به مدت یک ساعت برای ما ایمیل موقت بسازه . خب برای ساخت ایمیل ابتدا وارد سایت میشیم و پس از ورود به سایت با صفحه ی زیر رو به رو میشیم :

 

 

اسم ایمیل رو داخل فیلد "your mail name"  وارد میکنیم و روی گزینه ی" get a random address"  کلیک میکنیم تا یک دامین شانسی برای ما انتخاب کند .

پس از انتخاب این گزینه ما وارد صفحه ی اینباکس ایمیل موقتمون میشیم  .

 

 

و الان دیگه میتونید از این ایمیل به مدت یک ساعت استفاده کنید و ایمیل هایی که براش میاد رو ببینید و همچنین باهاش ایمیل بزنید .!!

 

یا حق !

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی