آموزش مود کردن بازی معروف Vector در پایتون :: Mr Python | مستر پایتون

آموزش مود کردن بازی معروف Vector در پایتون

  • ۹۰۴

 آموزش مود کردن بازی معروف Vector در پایتون

 

درود به همه !

 

خب سلام دارم خدمت تمام دوستان گل . امروز با یه مطلب باحال دیگه از مبحث Game Hacking در خدمت شما هستیم . در این ویدیو آموزشی ما میایم روی بازی ویکتور 1 کار میکنیم و اسکریپتی مینویسیم که به محض اجرا شدن آن ، بازی ویکتور مود خواهد شد و با این اسکریپت میتونید مقادیر بازی مثل پول ، آیتم های خریداری شده و ... رو دستکاری کنید .

اگه یادتون باشه در ویدیو قبلی آموزش گیم هکینگ با پایتون (آموزش ساخت ترینر (Cheat) برای بازی های آفلاین در پایتون)  ما میومدیم حافظه RAM رو دستکاری میکردیم تا میتونستیم بازی رو دستکاری کنیم . در این قسمت به جای ایجاد تغییرات در RAM از روش Hex Editing یعنی دستکاری فایل های Save شده توسط بازی روی سیستممون استفاده میکنیم و با اینکار مقادیر بازی مثل پول و ... رو دستکاری میکنیم . 

 

بازی ویکتور برای PC رو میتونید از وبسایت زیر دانلود کنید :

https://www.yasdl.com/54261/دانلود-بازی-پارکور.html

 

 

 

یا حق !

Telegram Channel : @mrpythonblog

  • سلام میشه لینک دانلود  برنامهhex editor رو قرار بدین

    پاسخ:
    link
  • با عرض سلام

    ممنونم از وبلاگ خوبتون

    مطالب مفیدی در وبلاگتون هست که به همین دلیل از وبلاگتون خوشم اومد.

    فقط یک سوال داشتم در رابطه با همین مود کردن بازی ها:

    من رفتم دنبال اطلاعات یک بازی ولی فکر کنم اون فایلی که اطلاعات مورد نیاز رو ذخیره میکرد

    انگار نوشته هاش کدگذاری شده بود.

    ممنون میشم که کمکم کنید....

    پاسخ:
    درود بر شما . 
    ممنون ازش ما بابت نظرتون . 

    ممکنه اطلاعات رمزنگاری نشده باشه فقط در قالب باینری ذخیره شده باشه . در این صورت یک بار با ابزار های Hex Editor فایل را باز کنید و سعی کنید اطلاعات باینری رو تغییر بدید .
  • برای gta sa هم میشه ؟ چون با hex edit باز کردم دیدم حتی میشه اسم مراحل رو عوض کرد و بازی رو 100% کرد :|

    پاسخ:
    سلام
    آره دقیقا .  Hex editing یکی از کاربردی ترین متود های گیم هکینگه . بله با پایتونم میشه کاری که با hex editor انجام میدیو انجام داد . میرسیم بهش :)
  • واقعا عشقی ممنون من از طرفدارای پر و پا قرص شما هستم و یک پیشنهاد دارم حتما حتما ویدیوهاتون رو توی یوتیوب آپلود کنید با عشق عشقین به خدا 

    پاسخ:
    سلام و درود .
    مچکرم و خواهش میکنم :) . 
    بله حتما این اتفاق میافته از فردا ویدیو های قبلی روی یوتیوب آپلود میشن و از این به بعد هم روی یوتیوب آپلود خواهند شد
    ممنون از پیشنهادتون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی